Главная

  • Գործնական քերականություն

     Կետերի փոխարեն գրի՛ր յաիա կամ եա: Բառարանով ստուգի՛ր՝ ճի՞շտ ես գրել:

    Միմիանց, քվեարկություն, որդյակ, յասաման, քիմիաական, հեքիաթային, ոսկյա, հրեական, դաստիարակություն, սենյակ, կրիա, Անդրեաս, Եղիազարյան, կյանք:

    2.   Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:

    Շոշափեց ու տեսավ, որ խեղճ կենդանու ող կոտրվել է: (ող, ոխ)

    ոխ սրտում որ մնա, թույն կդառնա, կքայքայի սիրտը: (ող, ոխ)

    Երբ երեկոյան հետ թռան, տեսան, որ իրենց բույն գրավել է անծանոթ մի թռչուն: (բույն, բուն)

    Մի քանի հողի ձեռք-ձեռքի էին տվել ու փորձում էին գրկել հինավուրց ծառի վիթխարի բուն (բույն, բուն)

    Մոտակայքում ապրողներն այնքան են վարժվել շառաչին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)

    Տնեցիներն այնքան են վարժվել Վիկտորիա անտեղի լացուկոծին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)

  • Մաթեմատիկա

    1․ Հաշվիր համեմատության անհայտ անդամը:

    ա) 1/5 = 20/100

    բ) 2/4 = 22/44

    գ) 5/9 = 15/27

    դ) 3/8 = 18/24

    ե) 4/7 = 24/42

    2․ Լուսինեն պատրաստում է ձմերուկի հյութ: Մեկ շշի համար հարկավոր է 2 ձմերուկ:

    Քանի՞ շիշ հյութ կարող է պատրաստել Լուսինեն, եթե օգտագործի 8 ձմերուկ:4շիշ։

    3․ Մարինեն 4 ժամում մոնտաժում է 3 րոպե տևողությամբ տեսանյութը: Նա միշտ մոնտաժում է միևնույն արագությամբ:

    Քանի՞ ժամում Մարինեն կմոնտաժի 15 րոպե տևողությամբ տեսանյութը:20ժամ․ 15ր․

    4․ 500 կգ հանքաքարից ստացել են 77 կգ պղինձ։ Ինչքա՞ն պղինձ կստացվի 1000 կգ հանքաքարից։154կգ․։

    5․ Երկու կաթնամանների տարողությունները հարաբերում են՝ ինչպես 11 ։ 5։

    Քանի՞ լիտր կաթ կտեղավորվի առաջին կաթնամանում, եթե երկրորդում տեղավորվում է 25 լ կաթ։

    1 կաթնաման 55լ․ կաթ

    2 կաթնաման 25լ․ կաթ։

  • Մայրենի

    1.  Առանձնացրո՛ւ անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։ 

    2. Բացատրի՛ր այս միտքը՝  Եվ միակ ձևը պարզելու, որ դու կարող ես ինչ-որ բանի հասնել, նոր փորձ անելն է, որի մեջ կներդնես քո ամբողջ ոգին:Այս մտքերը,ասում են վոր եթե դու քեզ համարես ուժեղ դու ամենինչի կհասնես։

    3. Ո՞րն է ստեղծագործության ասելիքը։ Որ մի բան սկսել ես անել հետ մի կանգնիր ժանապարհից

    4. Շարադրի՛ր մտքերդ ՝ ․․Կկարողանա՞մ,, ։ 

  • Մաթեմատիակ

    1․ 1 սմ-ն 1 մ-ի ո՞ր մասն է

    1/100

    2․ 1 գրամը 1 կիլոգրամի ո՞ր մասն է։

    1/1000

    3․ Հարաբերությունն արտահայտիր սովորական կոտորակի տեսքով, եթե հնարավոր է՝ կրճատիր։

    ա) 4 ։ 32 =1/8

    բ) 15 : 25 =3/5

    գ) 20 : 40 =1/2

    դ) 100 : 50 =2/1

    4․ 8 ժամում խառատը պատրաստել է 384 մանրակ։ Գտիր մանրակների քանակի հարաբերությունը դրանք պատրաստելու ժամանակին։ Ի՞նչ է ցույց տալիս այդ հարաբերությունը։48/1

    5․ Երկու թվեր հարաբերում են՝ ինչպես 5 ։ 11

     Գրիր այդ թվերը, եթե դրանց գումարը հավասար է 32-ի։10/22

  • Մայրենի

    1.      Բառերն այբբենական կարգով դասավորի´ր:

     Դափնեվարդ, դժոխք, դաշույն, դադար, դաղձ, դողէրոցք, դդում, դյութել, դարպասապահ, դղրդյուն:

    դադար,դաղձ,դաշյուն,դարպասապահ,դափնեվարդ,դդում,դժողք,դղրդյուն,դյութել,դողերոցք։

    2. Տրված բառերի մեջ մտնող հնչյունները գրի՛ր (փակագծում տրված է, թե քանի հնչյուն կա):

    Օրինակ՝

    եղևնի (7) — յ, ե, ղ, ե, վ, ն, ի:

    Տաթև (5), ամենաերկար (11), երևալ(7), որևէ (6), որկոր (6), անողնաշար (9)։ 

    Տաթև (5)-Տ,ա,թ,ե,վ ,ամենաերկար (11)ա,մ,ե,ն,ա,յ,ե,ր,կ,ա,ր ,երևալ(7)յ,ե,ր,ե,վ,ա,լ ,որևէ (6)վ,ո,ր,ե,վ,է ,որկոր (6)վ,ո,ր,կ,ո,ր ,անողնաշար (9)ա,ն,ո,ղ,ն,ա,շ,ա,ր

    3. Ուշադրություն դարձրո՛ւ առաջին շարքի բաղաձայնների արտասանությանը և փորձի՛ր կետերը փոխարինել համապատասխան հնչյուններով:

    բ, պ, փ

    գ, կ, ք

    դ, տ, թ

    ձ, ծ, ց

     ջ, ճ, չ

    4. Ա և Բ խմբերի բառերը համեմատի՛ր (ուշադրություն դարձրո՛ւ, թե յուրաքանչյուր բառը քանի՞ վանկից է բաղկացած):

    Ա. Տուն, սյուն, ձյուն, դիրք, զենք, մարդ:

    Բ. Ատամ-երկու ա, արդյունք-մեկ ա, ավազ-երկու ա, կառապան-երեք ա, հեռախոս- մեկ ա, կառավարել-երեք ա, հեռուստացույց-մեկ ա, կենդանաբանություն-երեք ա մեկ բ:

  • Ինձ ուրախություն է պատճառում

    Ինձ ուրախություն է պառքեվում իմ ընտանիքը ,։Ինձ ուրախությւն են պարքեվում իմ ընկերները ,իմ դասարանը իմ առօրյան իմ դպրոցը երկար ճամպհորդություններ արատեսում նոր ընկերներ ձեռք բերել,ես ուրախանում եմ երբ ըտանիքով գնում ենք տեղ,ճամպհորդությունների,գնում ենք տեսարժան վայրեր,Վրաստան,ծով,եվ ուրիշ երկիրներ,նաև հայաստանի տեսարժան վյրեր,շատ հետաքրքիր է իմ ըտանիքի

  • Մայրենի

    1.Գրի՛ր տրված բառերի բացատրությունը՝ հղկել, լայնարձակ, սալարկված, պճնազարդ, ամուր, մաշիկ, աղտոտել, ապարդյուն:

    հղկել-սեղմել
    լայնարձակ-ընթարձակ, հարմարավետ
    սալարկված-ուղիղ հարթ քար
    պճնազարդ-զարդարուն
    ամուր-պինդ
    մաշիկ-կոշիկ
    աղտոտել-կեխտոտել, կեխտով պատել
    ապարդյուն-անիմաստ

    2.Քո կարծիքով ո՞րն է այս առակի ասելիքը:
    Առակի ասելիքն այն է, որ ինչ որ բան անելուց առաջ պետք է լավ մտածել։

    3.Ինչպիսի մարդկանց է խորհրդանշում քարը:
    Որոնք չեն մտածում ինչ որ բան անելուց առաջ։

    4.Բացատրիր հետևյալ տողը՝ Մեր ունեցածը չենք պահպանում, իսկ կորցնելուց հետո լաց ենք լինում:

    Այսինքն մենք ենք մեղավոր նրա համար, որ մեր ունեցածը կորում է։

    5․ Հետևյալ դարձվածքների իմաստն արտահայտիր մեկ բառով: Ջրի գին, կրակի գին, անկողին ընկնել, պոչը քաշել, ոտքերն ընկնել, աչքը ջուր կտրել:

    Ջրի գին-էժան
    կրակի գին-թանկ
    անկողին ընկնել-հիվանդանալ
    պոչը քաշել-գնալ
    ոտքերն ընկնել-խնդրել
    աչքը ջուր կտրել-սպասել

  • Մաթեմատիկա

    1․ Գտիր հարաբերությունը

    ա) 3-ի և 5-ի=3/5

    բ) 4-ի և 7-ի=4/7

    գ) 11-ի և 20-ի =11/20

    դ) 1/2-ի և 3/7-ի=1/2 : 3/7

    2․ Հարաբերությունն արտահայտիր սովորական կոտորակի տեսքով, եթե հնարավոր է՝ կրճատիր։

    ա) 8 ։ 36 =8/36 = 2/9

    բ) 5 : 30 = 5/30 = 1/6

    գ) 7 : 21 =7/21=1/3

    դ) 11 : 22 =11/22= 1/2

    3․ Գրիր տրված հարաբերության հակադարձ հարաբերությունը

    ա)  5/7  —  7/5

    բ)  3/8  — 8/3

    գ)  15/23  —23/15

    դ)  37/17  —17/37

    4․ 5 մետր բամբակե գործվածքից կտրեցին 3 մետրը։ Գտիր, թե գործվածքի ո՞ր մասը կտրեցին։

    3/5

    5. 1 ժամը օրվա ո՞ր մասն է։

    1/24

    6․ Անագի և պղնձի համաձուլվածքը պարունակում է 28 կգ անագ և 56 կգ պղինձ:

     Ի՞նչ հարաբերությամբ են վերցված անագն ու պղինձը:

    28/84 56/84

    7․Յոթերորդ դասարանում կա 30 աշակերտ, որոնցից 6-ը տղա են, իսկ մնացածը՝ աղջիկ: 

     Որքա՞ն է տղաների թվի հարաբերությունը աղջիկների թվին: 

    6/30 24/30

  • Մաթեմատիկա

    1․ Լրացրու աղյուսակը

    a251015100
    b871525
    a•b163515030500
    15+b315016545515

    2. Կատարիր գործողությունը

    ա) 1/5 • 2/7 =2/35

    բ) 15/7 : 5/14 =3/2

    գ) 2/9 • 8/10 =16/90

    դ) 36/49 : 6/7 =6/7

    3. Ներկայացնել խառը թվի տեսքով

    ա) 17/7 =

    բ) 20/8 = 

    գ) 26/5 =

    դ) 50/7 =

    4. Խառը թվերի հետ գործողություններ

    ա) 2  1/8 + 2  5/8 =

    բ) 5  4/9 + 2  1/9 =

    գ) 6  3/7 — 2  2/7 = 

    դ) 7 12/15 —  4  7/15 =

    5. Երեք բնական թվերի գումարը 364 է։ Նրանցից մեկն ամենամեծ երկնիշ թիվն է։ Մյուս երկուսից մեկը 4 անգամ մեծ է մյուսից։ Գտեք այդ թվերը։

  • Հայկական լեռնաշխարհը հայերի հայրենիք

    Հայ ժողովուրդը ստեղծել է իր պատմությունը և մշակույթային արժեքները, տարածվել են ամբողջ աշխարհով։ Հայերի հայրենիքը Հայաստանն է։ Հայկական լերռնաշխարի հյուսիսում հասնում են Կուր գետ, հարավում հասնում է Հայկական տավրոսի լեռներին, արևմուտքում՝ Փոքրասիական սարահարտ, հյուսիս-արևմուտքում՝ Պոնտոսի լեռներներին արևելքում՝ Կասպից ծով և Ուրմիա լիճ։ Օտարները մեր հայրենիքը ասում են Armenia։ Հայկական լեռնաշխարհը ունի բարձր դիրք համեմատած հարևան պետությունների, այդ պատճառով այն անվանում են Լեռնային երկիր կամ լեռնային կղզի։