Մայրենի

1. Բնութագրի՛ր գիտնականին։ Գիտնականը շատ խելացի եր։

2. Ինչո՞ւ էր գիտնականը աշխարհի խնդիրների պատճառը փնտրում լաբորատորիայում։ Փնտրում եր լաբարատորիայում որովհետև այնտեղ ամեն ինչ կար խնդիրները գտնելու համար։

3. Ներկայացրո՛ւ ստեղծագործության ասելիքը, գաղափարը։  Որ դու ամեն ինչ կարող ես անել։

4. Քո կարծիքով ո՞ր նախադասությունը կարող է լինել գիտնականի փնտրտուքների պատասխանը։ Երբ ես վերականգնեցի մարդուն, շրջեցի թուղթը և տեսա, որ վերականգնել եմ աշխարհը:

5. Շարադրի՛ր մտքերդ՝ Ինչպե՞ս նորոգել աշխարհը, արդյոք աշխարհը նորոգելու կարիք ունի, ի՞նչ կփոխեիր աշխարհում, ինչո՞ւ, և այլն։ 8-10  նախադասություն։ 

Ես նախ առաջինը կփոխեի աշխարհի մեջ կռիվները։Ես կփոխեի աշխարհի մեջ մեքենաները,նավերը,գործարաները և այլըն նաև կփոխեի աշխարհի մեջ մարդկանց փնթիությունը շատ կուզեի ես վերականգնեի մեր աշխարհ,մարդկանց ուղեի,ավտոմեքենաները,գործարաները,նավերը,որովհետև նրանք փչացնուոմ են օզոնի շերտը,օզօնի շերտը մեզ պաշտպանում է մեզ արևի ժառագայթներից և շատ բաներից ես ուրախ եմ վոր նոր տեխնոլոգիայի շնհիվ ստանում են ելեկտրական ավտոմեքենաներ ես հուսով եմ որ մեր ամբողչ աշխարհում կլինի ելեկտրական ավտոմեքենաներ,ելեկտրական նավեր, գործարաները լինեին ֆիլտրով դա ուղակի իմ երազանքն է որ ես ուղեմ ամբողջ աշխարհ որ մենք ապրենք մաքուր երկրում։

Оставьте комментарий